Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на двигател на 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на двигател на 146

    Колеги питането ми е дали може да сложа двигател от 156 2.0 . Стария беше 1.4 T-spark , но даде фера и евентуално искам да го сменя

  • #2
    За моженето - може. Проблема е, че трябва да смениш еку, дебитомер, тн. Ще има и интервенции по инсталацията. Скоростите също. Прецени си дали си заслужава, защото няма да излезе хич евтино.
    Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

    Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
    Fiat Brava JTD

    Comment


    • #3
      А някой добър майстор в Пловдив да знаете с който да се посъветвам и да ми свърши качествено работата

      Comment


      • #4
        Махни 146-цата и си купи 156 2.0. Ще ти излезе по-евтино и ще караш кола от по-висок клас.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          Единият вариянт е да си вземеш направо някое КуВе в движение...гледам, че вървят на безценица. Другият вариянт е да си намериш донор от който да си вземеш чарковете. Само гледай да не се наденеш на некой гробник дето хем да се набуташ с пари, хем да не може да го подкараш. Третият вариянт е, 2ка турбо...Така и така ще влизаш в джаза
          (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

          Comment


          • #6
            Като човек, който е сменял по-слаб с по-мощен мотор и то на 2 различни коли, ще ти кажа, че в твоя случай тази манипулация не си струва. Просто финансово би било неизгодно. Читав 2.0 T.S. + електрониката ще намериш трудно за по-малко от 1000 лева, а ще ти трябват и скоростна кутия, полуоски, маховик, съединител и т.н., които са ти още 400-500 лева минимум. Като сложим и 400-500 лева труд за да се събере всичко това в коша ти и се получават около 2000 лева грубо. След което ще трябва да обслужиш мотора основно и да се справиш с дребните дефекти, които съпътстват всяка подобна намеса по един автомобил.
            Първата кола, която си купих беше 145, а втората 156 и от личен опит мога да кажа, че разликата между двете е огромна, затова сам прецени струва ли си да дадеш минимум 2000 лева за твоята 146 при положение, че хубава 156-ца 2.0 T.S. може да се намери за около 3000 лева.
            Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
            Alfa Romeo 164 3.0 V6

            Comment


            • #7
              1,4 тс го смених с 2,0 тс. За 1000 лв точно в донора останаха само амортисьорите предните да висят свободно,голите рогове с 2 калника и казанчето за хидравликата с камбаната. Взех окабеляването цялото, някои неща от интериора които ми трябваха заедно с предния капак и броня. Двигателя се монтира и обслужи напълно, като тотала дойде на 1800 лв (само вариатора не е сменен ) !!! За 1000 лв само двигател ще се вземе 2,0 турбо или 2,5-3,0. Лично за мен си заслухаваже цялата гимнастига. Да уточня, че това стана преди 3 години, сега вече тези двигатели са още по обезценени.

              Както и че вече има 145/6 2,0 тс за по 1200-1500 лв
              Last edited by spellmaste; d.m.y г., 00:03.

              Comment


              • #8
                Точно цялата разправия да насаждаш мотор, който си го има серийно в това купе не ми се нрави. Щом иска 2.0, значи иска колата да върви повече. Тъй, като не говорим за тунинг проект, аз бих сложил 2/16 турбо от купе, един ремап и толкоз. Ще излезе по-скъпо от 2тс при всички положения, но и ще върви доста повече. В противен случай да разкара колата и да си намери една ти-ка. Ако разкара неговата на части ще доплати по-малко за ти-ката спрямо насаждането.
                Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                Fiat Brava JTD

                Comment


                • #9
                  И 2.0 16вТ и 2.0 20вТ са си кажи речи дефицитни и не е като да се препъваме в тях, иначе не е лоша идея, стига да е заделил поне едни 2-3 бона за проектчето
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Честно казано 2-3 бона са за никъде, особено ако не си я прави сам. И после като го насади турбалана и му умалее за 1-2 седмици, почва още по-големия филм
                    Jet Black E46 M3
                    ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                    Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

                    Comment


                    • #11
                      Е аз за това казвам само един ремап и да не го пипа повече. Иначе филма става съвсем страшен. 2.0тс ще излезе по-евтино, но пак ще се насаждат един куп неща около мотора. Струва ми се безмислено вместо да вземе готова.
                      Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                      Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                      Fiat Brava JTD

                      Comment


                      • #12
                        Мисля че става въпрос за кола която да се кара всеки ден, пък разликата в разхода от 1,4 до 2,0 е 1л. Турбо двигателите за които му говорите вадят колата от ежедневния ритъм, непрактично е откум разходи (всякакви). 2,0 тс с газчица и да си се вози, дреме му на шапката за турбини, маховици, съединители ,налягания както и разход гориво. Обясняваме тези работи, защото е писал за смяна на двигател, а не каква е цената на TI или QV, за които в момента за 2к взимаш приличен екземпляр и е точно колкото да си метнеш друг двигател. Всъщност остава само въпроса доколко иска човек да запази своята кола, пък ние алфистите сме склонни на извращения

                        Comment


                        • #13
                          Съгласен съм за всичко! Освен че за 2к взимаш Ку Ве или Ти Ай за в добро състояние.... тва е като ГТВ за 1800лв ... Ако има дайте оферти на Л.С.
                          Ку Ве се търси

                          Comment


                          • #14
                            Аз пък за разхода(на бензин) изобщо не съм съгласен. Ако може да си позволиш да караш 2.0TS като ежедневка, ще можеш и 2.0 16VT. Купето като беше с 1.8-цата харчеше повече от турбото, както градско, така и извънградско... Да не говориме колко по-евтино е и обслужването на 16VT, спрямо TS-ка. Но да намериш читав турбо донор тук ми се вижда невъзможно. И като сложиш цената за донора, частите за обслужване на мотора, смяна на окачване, спирачки и т.н., пари за труд и сметката става доста дебела. За това най-добре я хвърли тая кола за части и си купи нещо, което те удовлетворява като разход/вървеж. Хем по-малко нерви, хем по-евтино
                            Jet Black E46 M3
                            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

                            Comment

                            Working...
                            X