Колеги питането ми е дали може да сложа двигател от 156 2.0 . Стария беше 1.4 T-spark , но даде фера и евентуално искам да го сменя
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на двигател на 146
Collapse
X
-
За моженето - може. Проблема е, че трябва да смениш еку, дебитомер, тн. Ще има и интервенции по инсталацията. Скоростите също. Прецени си дали си заслужава, защото няма да излезе хич евтино.Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
-
Единият вариянт е да си вземеш направо някое КуВе в движение...гледам, че вървят на безценица. Другият вариянт е да си намериш донор от който да си вземеш чарковете. Само гледай да не се наденеш на некой гробник дето хем да се набуташ с пари, хем да не може да го подкараш. Третият вариянт е, 2ка турбо...Така и така ще влизаш в джаза(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
Като човек, който е сменял по-слаб с по-мощен мотор и то на 2 различни коли, ще ти кажа, че в твоя случай тази манипулация не си струва. Просто финансово би било неизгодно. Читав 2.0 T.S. + електрониката ще намериш трудно за по-малко от 1000 лева, а ще ти трябват и скоростна кутия, полуоски, маховик, съединител и т.н., които са ти още 400-500 лева минимум. Като сложим и 400-500 лева труд за да се събере всичко това в коша ти и се получават около 2000 лева грубо. След което ще трябва да обслужиш мотора основно и да се справиш с дребните дефекти, които съпътстват всяка подобна намеса по един автомобил.
Първата кола, която си купих беше 145, а втората 156 и от личен опит мога да кажа, че разликата между двете е огромна, затова сам прецени струва ли си да дадеш минимум 2000 лева за твоята 146 при положение, че хубава 156-ца 2.0 T.S. може да се намери за около 3000 лева.Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
Alfa Romeo 164 3.0 V6
Comment
-
1,4 тс го смених с 2,0 тс. За 1000 лв точно в донора останаха само амортисьорите предните да висят свободно,голите рогове с 2 калника и казанчето за хидравликата с камбаната. Взех окабеляването цялото, някои неща от интериора които ми трябваха заедно с предния капак и броня. Двигателя се монтира и обслужи напълно, като тотала дойде на 1800 лв (само вариатора не е сменен ) !!! За 1000 лв само двигател ще се вземе 2,0 турбо или 2,5-3,0. Лично за мен си заслухаваже цялата гимнастига. Да уточня, че това стана преди 3 години, сега вече тези двигатели са още по обезценени.
Както и че вече има 145/6 2,0 тс за по 1200-1500 лвLast edited by spellmaste; d.m.y г., 00:03.
Comment
-
Точно цялата разправия да насаждаш мотор, който си го има серийно в това купе не ми се нрави. Щом иска 2.0, значи иска колата да върви повече. Тъй, като не говорим за тунинг проект, аз бих сложил 2/16 турбо от купе, един ремап и толкоз. Ще излезе по-скъпо от 2тс при всички положения, но и ще върви доста повече. В противен случай да разкара колата и да си намери една ти-ка. Ако разкара неговата на части ще доплати по-малко за ти-ката спрямо насаждането.Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
Comment
-
И 2.0 16вТ и 2.0 20вТ са си кажи речи дефицитни и не е като да се препъваме в тях, иначе не е лоша идея, стига да е заделил поне едни 2-3 бона за проектчетоЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Е аз за това казвам само един ремап и да не го пипа повече. Иначе филма става съвсем страшен. 2.0тс ще излезе по-евтино, но пак ще се насаждат един куп неща около мотора. Струва ми се безмислено вместо да вземе готова.Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
Comment
-
Мисля че става въпрос за кола която да се кара всеки ден, пък разликата в разхода от 1,4 до 2,0 е 1л. Турбо двигателите за които му говорите вадят колата от ежедневния ритъм, непрактично е откум разходи (всякакви). 2,0 тс с газчица и да си се вози, дреме му на шапката за турбини, маховици, съединители ,налягания както и разход гориво. Обясняваме тези работи, защото е писал за смяна на двигател, а не каква е цената на TI или QV, за които в момента за 2к взимаш приличен екземпляр и е точно колкото да си метнеш друг двигател. Всъщност остава само въпроса доколко иска човек да запази своята кола, пък ние алфистите сме склонни на извращения
Comment
-
Аз пък за разхода(на бензин) изобщо не съм съгласен. Ако може да си позволиш да караш 2.0TS като ежедневка, ще можеш и 2.0 16VT. Купето като беше с 1.8-цата харчеше повече от турбото, както градско, така и извънградско... Да не говориме колко по-евтино е и обслужването на 16VT, спрямо TS-ка. Но да намериш читав турбо донор тук ми се вижда невъзможно. И като сложиш цената за донора, частите за обслужване на мотора, смяна на окачване, спирачки и т.н., пари за труд и сметката става доста дебела. За това най-добре я хвърли тая кола за части и си купи нещо, което те удовлетворява като разход/вървеж. Хем по-малко нерви, хем по-евтиноJet Black E46 M3
ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT
Comment
Comment